ZAINSPIRUJ SIĘ...
Nietuzinkowe pomysły pod ręką.
Zobacz jak może wyglądać Twój kalendarz!
Zobacz jak może wyglądać Twój kalendarz!
Notes reklamowy z nadrukiem dla firmy może być ciekawą propozycją upominku dla klientów, praktyczny i funkcjonalny gadżet firmowy. Notes A5 z logo to idealne rozwiązanie dla osób, które lubią notować, a jednocześnie nie prowadzą kalendarza spotkań. Nasz notes z gumką może w pełni zastąpić kalendarz książkowy. Niewielki format, prawie 192 strony na notatki. Firmowy notatnik A5 w twardej oprawie skórzanej może mieć wytłoczone logo firmy, wstążkę z nadrukiem, co powoduje że jest to ciekawy pomysł na reklamę firmy. Zamów u producenta ekskluzywny notes reklamowy dla swojej firmy już dziś.
Format | 145x205 mm |
Objętość | 192 stron |
Papier | offset biały lub kremowy (chamois) 80 g/m2 |
Typ oprawy | oprawa twarda, oprawa flex (miękka) |
Notes | Notes a5 może być w kratkę, linie, kropki. Ponadto notes może być czysty lub indywidualnie zaprojektowany layout |
Opcje dodatkowe | Notes reklamowy w formacie a5 dla firm może mieć zaokrąglone narożniki bloku i okładki |
Skórzany notes reklamowy powinien się wyróżnić solidną twardą oprawą. Skuteczną wizytówką każdego notatnika a5 jest jego zewnętrzna oprawa. Zazwyczaj to właśnie elegancko dobrana twarda oprawa może decydować o zakupie notesu z logo firmy. Indywidualny charakter produktu w formacie a5 nadaje wybór odpowiedniej oprawy. Skorzystaj z bogatej oferty wzorów skóropodobnych opraw. W dobrej cenie ekskluzywne skórzane notesy z logo mogą być wyprodukowane na zamówienie z eleganckiej skóry. Do produktów książkowych z grawerem czy z gumką zalecamy okleinę skórzaną czy też oprawa zbliżona wizualnie do płótna, stali czy drewna.
Reklamowe autorskie notesy można rozpatrywać dwubiegunowo. Notatnik a5 autorski może mieć indywidualną okładkę, jak również oryginalny i indywidualny środek z nadrukiem. Ciekawa w odbiorze twarda okładka z indywidualnego notesu a5 ze zdjęciem nie pozostanie obojętna dla odbiorcy. Coraz większa liczba klientów chciałby zamówić taki ekskluzywny notes reklamowy z logo swojej firmy. A Ty chciałbyś podnieść prestiż swojej firmy? Autorska koncepcja grafiki na okładce kalendarza może to zapewnić. Już dziś zamów elegancki notes a5 z logo.
Eleganckie dodatki do notesu z grawerem logo to podstawa końcowego produktu reklamowego. Pośród bogatej oferty znajdziesz notatnik firmowy z tłoczeniem logo firmy lub z grawerem, z gumką. Wybierz model rozbudowany o interesujące dodatki, a produkt do pisania a5 zyska na funkcjonalności. Indywidualna personalizacja może podnieść zalety wizualne notatnika. Reklamowe wklejki z firmowym nadrukiem lub wstążka z logo zwiększają szansę przekazania większej ilości danych promocyjnych. Notesy reklamowe mogą mieć okładki obszyte lub zaokrąglone narożniki co podnosi ich walory estetyczne.
Notesy reklamowe już dawno stały się standardem w naszej ofercie. Proponujemy je wszystkim klientom z uwagi na ich wysoką funkcjonalność. Aby jeszcze bardziej wpłynąć na ich przydatność w życiu codziennym, oferujemy także liczne dodatki. Chodzi tu o wklejki reklamowe, tłoczenia na oprawie, eleganckie garbiki, kolorowe brzegi, gumki do zamykania, nadruk logo itp. W ten sposób tworzymy niepowtarzalne notesy firmowe z nadrukiem logo.
Czy projekt okładki notesu reklamowego jest ważny?
Jedni mówią, że tak, inni, że to czynnik mniej istotny. W rzeczywistości projekt, dzięki któremu ma zostać wykonany notes reklamowy z logo, jest bardzo ważną sprawą. Gadżet ten powinien w sposób ciekawy i oryginalny promować firmę i jej ofertę. Dlatego ważne jest to, aby z zaangażowaniem skupić się na projekcie. Należy pamiętać, że notes firmowy a5, a konkretnie to jak wygląda, ma wpływ na postrzeganie firmy. Ten elegancko wykonany produkt z tłoczonym lub grawerowanym logo będzie dumnie reklamował firmę. Oryginalny projekt pozwala stworzyć notes z grafiką firmową, w której można zastosować chociażby zdjęcia z naszego archiwum. Ciekawą opcją jest zastosowanie kilku zdjęć i połączenie ich w graficzny kolaż. Im bardziej indywidualny projekt, tym większa szansa na stworzenie naprawdę ciekawego, eleganckiego produktu klasy premium. Bez wątpienia taki notes z logo firmy może być ekskluzywny, każdy będzie chciał go mieć i używać.
Jaki format notesu reklamowego wybrać – format a5 czy a4?
Wielu klientów pyta o rozmiar, notes książkowy A5 czy większy A4 z grawerowanym logo? Który z tych formatów będzie najlepszy? Tak naprawdę to kwestia preferencji. Każdy przecież ma indywidualne potrzeby względem tego produktu. Najczęściej klienci zamawiają notesy z logo firmy w mniejszym formacie A5, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybrać też nieco większy rozmiar. Warto mieć tylko na uwadze to, że notes a5 łatwiej jest transportować. Można przechować w niedużej torebce. Dobrze układa się w dłoni. Poza tym notes mały, czyli w formacie małego zeszytu, jest najczęściej zabierany na spotkania biznesowe, a więc najwyraźniej format ten jest najpopularniejszy. Osoby obdarowywane tym gadżetem też chętniej przyjmują notesy a5. Warto wzbogacić ten upominek biurowy licznymi dodatkami typu – grawerowane i tłoczone logo na twardej okładce, gumka do zamykania, wstążka. Niemało osób jest zdania, że notes skórzany w formacie A4 jest produktem bardziej ekskluzywnym.
Elegancki notes A5 czy A4 powinien posiadać przede wszystkim wysokiej jakości oprawę z skóry naturalnej. Istnieje możliwość nawet wybarwienia skóry, która sprawi, że produkt ten będzie wyglądał jeszcze ekskluzywniej. Dzięki temu można uzyskać notes firmowy w kolorze brązowym, niebieskim czy bordowym. Bez wątpienia gadżet ten będzie prezentował się jeszcze lepiej, stanie się prestiżowym przedmiotem, mającym bardzo duży i zarazem pozytywny wpływ na prezencje firmy. Wybrane dodatki skutecznie zwiększą przydatność produktu na co dzień. Propozycją są tu zaokrąglone narożniki, tłoczenie logo firmy na przodzie okładki, a także przeszycie ozdobną nicią krawędzi, czy ozdobna gumka. Tak wykonany notes dla firmy od razu zyska popularność. Na pewno nie będzie leżał bezużytecznie w szufladzie. Już sama elegancka oprawa notesu zmotywuje wielu użytkowników do regularnego korzystania z tego firmowego produktu.
Czy warto inwestować w tani notes z nadrukiem firmowym?
Zamawiając notesy firmowe wielu kieruje się jakością tego produktu. Niektórzy wolą zwrócić uwagę na cenę. W rzeczywistości jakość jest najważniejsza. Tanie notesy reklamowe z tłoczonym logo to ekonomiczny wybór. Niższa cena równa się słabszej jakości materiały i wcale nie lepsze, korzystniejsze wykonanie. Z jednej strony wydaje się, że niedrogi notes dla firmy to okazja. Z drugiej zaś to inwestycja, która się nie opłaci. Droższe wyroby są produktami zdecydowanie wyższej jakości, to artykuły klasy premium. Ten ekskluzywny, prestiżowy przedmiot biurowy chciałby mieć każdy. Dlatego bez względu na to, w jakiej ilości zamówi go klient, „pozbędzie się” każdej sztuki. Trzeba mieć na uwadze to, że oryginalne, profesjonalnie wykonane notesy z nadrukiem z użyciem wysokiej jakości materiałów nowi właściciele chętnie zabiorą na spotkania, do pracy i w inne miejsca. Wówczas skuteczna reklama gwarantowana.
Wykończyć notes skórzany firmowy można na wiele różnych sposobów. Jednym z przydatnych dodatków jest gumka. Zdecydowanie zwiększa jego funkcjonalność i wbrew pozorom wcale nie szpeci wyglądu. Takie zamknięcie może posiadać na przykład notes A5. Elegancki gadżet ten jest postrzegany, jako nowocześniejszy, droższy, ciekawszy. Mówi się, że ma dodatkowe zalety. To przydatne zamknięcie organizera z skóry, które zabezpiecza jego wnętrze. Gumka może mieć dowolny kolor – czerwony, niebieski, zielony, żółty, czarny, szary, a nawet biały. Bez wątpienia notes na spirali czy ekskluzywny klejony w skórzanej oprawie lub twardej możemy wykonać zgodnie z obowiązującym wizerunkiem firmy. Gumka to w tym przypadku niejedyny dodatek stanowiący ciekawe wykończenie końcowego produktu. Z pozostałymi można zapoznać się, zaglądając do naszej oferty reklamowej. Bez wątpienia jednak gumka to praktyczny element.
Czy warto brać indywidualnie zaprojektowany notes firmowy?
Jako producent notesów mamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu eleganckich oryginalnych produktów firmowych. Potrafimy tworzyć indywidualne wyroby, współgrające z obowiązującymi trendami i z oczekiwaniami naszych klientów. Zachęcamy do tego, aby klienci zamawiali właśnie personalizowane notesy reklamowe z logo tłoczonym lub grawerowanym. Zapewniamy im projekt graficzny i wykonanie. Polecamy stosowanie grafiki na zewnątrz z przodu i z tyłu. Możemy także wykonać sam wkład notatnika a5 z nadrukowanymi zdjęciami czy firmową treścią. Proponujemy zastąpić w ten sposób zwykły wkład w linię czy kratkę. Dzięki temu gadżet stanie się bardziej prestiżowym, produktem klasy premium. Taki notes organizer z logo firmy to produkt wartościowy, elegancki, idealny na wartościowy prezent dla pracowników i klientów. Pomimo iż tego typu wyroby są bogatszą wersją notesu, są jednocześnie całkiem niedrogie.
Mamy wielu klientów z całej Polski. Toruń, Inowrocław, Bydgoszcz – to tylko wybrane miasta, z których pochodzą. Niektórzy z nich dopytują, co wybrać – grawer czy tłoczenie logo firmy. Na pewno znakowanie poprzez logo widoczne na twardej okładce notesu podnosi walory estetyczne produktu. Poza tym czyni go eleganckim upominkiem firmowym. Grawerowanie logo firmy na skórze naturalnej doskonale się prezentuje. Wybór między grawerem a tłoczeniem zależy od zastosowanych materiałów i efektu, jakiego się oczekuje. Właśnie takie notesy reklamowe z logo często widuje się na spotkaniach, konferencjach i w wielu innych miejscach. Nic w tym dziwnego, wśród gadżetów reklamowych, to właśnie tak wykończony notes uchodzi za prestiżowy, ekskluzywny produkt firmowy. Warto w takim razie zainwestować, zamówić elegancki notes z grawerem lub tłoczonym logo. Wybór tak naprawdę należy do każdego z osobna.
W sklepach z asortymentem biurowym można kupić notesy reklamowe a5 w kratkę lub linię w dowolnej ilości, także pojedyncze sztuki. Zamawiając je u producenta, trzeba decydować się na większą ilość. Wybierając standardowy nadruk firmowy wewnątrz notesu, można składać zamówienia w ilości już od kilkunastu sztuk. Wiadomo jednak, że im większa ilość reklamowych produktów, tym większa oszczędność, gdyż wówczas cena jednostkowa znacznie spada, otrzymujemy tańszy produkt. Przy indywidualnym projekcie najlepiej zamawiać je w ilości od 50 sztuk. Natomiast hurtowe ilości – kilkaset sztuk i więcej – gwarantują największą opłacalność, niskie ceny jednostkowe. Wystarczy tylko zadbać o wykonanie estetycznego projektu i staranne opracowanie go, aby uzyskać notes z nadrukiem, prestiżowy gadżet, praktyczne narzędzie pracy. Takie przedmioty błyskawicznie znajdą nowych właścicieli. Każdy będzie chciał z nich korzystać.
Klient, który zamawia u nas notes reklamowy dla swojej firmy, nie musi dostarczać nam własnych zdjęć. Oczywiście ma taką możliwość i jesteśmy w stanie wykorzystać jego fotografie przy opracowywaniu projektu terminarza, ale muszą one spełniać określone parametry. Posiadamy własne archiwum gotowych zdjęć. Mamy zdjęcia wysokiej jakości, które praktycznie od razu nadają się do wykorzystania. Są to zdjęcia z bardzo szerokiego zakresu tematycznego. Istnieje również możliwość zorganizowania profesjonalnej sesji zdjęciowej celem pozyskania dobrych zdjęć do notesu firmowego. Jednak jest to usługa dość kosztowna i dla wielu nieopłacalna. Tak więc zachęcamy do tego, aby wybierać nasze zdjęcia. Każdy, kto się z nimi zapozna, na pewno uzna, że to faktycznie dobry pomysł. To przede wszystkim gwarancja wysokiej jakości i dobrej ceny produktu do notowania w wersji ostatecznej.
Profesjonalny notes firmowy w formacie a5 to fantastyczny gadżet marketingowy, ale i funkcjonalny. Przydaje się często i w wielu miejscach. Co więcej, może posłużyć, jako prezent. Warto więc taki reklamowy notes z terminarzem poddać personalizacji. Jak można tego dokonać? Już wyjaśniamy. Elementem personalizacji jest niewątpliwie logo. Może być grawerowane, tłoczone lub po prostu nadrukowane. Kolejnym działaniem mającym wpływ na uzyskanie indywidualnego organizera jest nadrukowanie autorskiej grafiki promocyjnej, firmowych zdjęć itd. Polecamy tu również wklejki reklamowe, wyklejki, wstążkę z nadrukiem oraz gumkę. Każdy z tych dodatków poprawia wygląd i funkcjonalność całego gadżetu – powstaje profesjonalny notes reklamowy a5 czy a4. Zwiększa też jego wartość. Wybór poszczególnych rozwiązań powinien zależeć od indywidualnych upodobań, potrzeb i możliwości. Chodzi tu głównie o możliwości, a może bardziej o ograniczenia finansowe.
Kiedy zbliża się koniec roku, firmy decydują się na zamawianie przeróżnych materiałów reklamowych, wśród których są między innymi notesy z organizerem wewnątrz. Popularnością cieszą się te w wersji książkowej, gdyż są eleganckie i uniwersalne. Pytanie tylko, czy końcówka toku to dobry moment na składanie zamówień? Wydaje się, że nie. To czas, kiedy agencje reklamowe czy też drukarnie mają najwięcej pracy przy notatnikach. Dlatego lepiej, notes z logo firmy zamówić wcześniej. Bez względu na to, czy zawiera on terminarz, czy same kartki do notowania, dobry moment na zamówienie to wrzesień, a jeszcze lepszy okres wakacji. W tym czasie firmy drukarskie mają nieco mniej pracy nad tego rodzaju rzeczami. Nie drukują przede wszystkim kalendarzy, więc mogą szybciej zrealizować zamówienie na notes dla firmy a5 i wówczas jest duża szansa, że zaproponują dobrą cenę.
W ostatnich latach ogromną popularnością cieszą się takie materiały reklamowe jak notes z grafiką firmową w formacie a5. Może służyć w bardzo szerokim zakresie. Jest przede wszystkim dobrą reklamą i praktycznym narzędziem do sporządzania notatek. W tym przypadku poleca się twardą oprawę skórzaną, która jest przede wszystkim trwała, ale i ładnie się prezentuje. Taki notes a5 firmowy wygląda bardzo elegancko. Można oczywiście zastosować twardą okładkę, np. zadrukowaną zdjęciami firmowymi. Będzie to typowy gadżet reklamowy. Ciekawym wyborem są oprawy imitujące drewno. Modne są również oprawy wykończone materiałami imitującymi tkaniny lniane, płócienne, zamsz albo welur. Możliwości w tym zakresie są naprawdę ogromne. Warto więc dobrze zastanowić się nad rodzajem materiału, który zostanie wykorzystany do wykonania takiej oprawy notesu. Warto też, aby współgrał on z wizerunkiem firmy.
Przed przystąpieniem do zlecenia skórzanego notesu firmowego w formacie a5 masz zapewne pytania do wyjaśnienia… Na parę ważniejszych kwestii odnajdziesz odpowiedź poniżej. Jeśli brakuje rozwiania wątpliwości czekamy na kontakt od Ciebie.