Poszukujesz pomysłu na swój kalendarz firmowy i notes? Zapraszamy do obejrzenia naszych projektów, które mogą okazać się ciekawą inspiracją dla przyszłych realizacji kalendarzy…
Poszukujesz pomysłu na swój kalendarz firmowy i notes? Zapraszamy do obejrzenia naszych projektów, które mogą okazać się ciekawą inspiracją dla przyszłych realizacji kalendarzy…
Okładkę organizera czy kalendarza można wykończyć na różne sposoby. Jedni umieszczają na niej zdjęcie albo nawet kilka zdjęć, inni pozostawiają gładką, jednolitą, w wybranym kolorze. Warto jednak pamiętać, że to nie wszystkie opcje, jakie są możliwe do wykorzystania w tym zakresie. W ostatnim czasie uwagę inwestorów przykuwa tak zwane tłoczenie logo na oprawie organizera. Jest to nowoczesna forma znakowania i ozdabiania tych podręcznych gadżetów. Okazuje się, że popularność tę zdobywa nie bez powodu. Istnieje wiele powodów, dla których warto właśnie w ten sposób znakowania oprawy zainwestować. Co prawda wiąże się to z dodatkowym kosztem, ale korzyści, jakie z tego wynikają, jest znacznie więcej.
Tłoczenie wzoru firmy albo jeszcze innego firmowego oznaczenia, jak chociażby logo, jest dziś bardzo dobrym sposobem na wykończenie organizera, kalendarza 2025 czy notesu. Warto przede wszystkim pamiętać o tym, że personalizacja tłoczenia znaku na okładce, to przede wszystkim forma reklamowania firmy. Znak firmowy jest tym sposobem umieszczany w centralnej, dobrze widocznej części przedmiotu. Tłoczenie to forma znakowania, która przykuwa uwagę, więc jest duża szansa, że każdy, kto weźmie do ręki kalendarz z wytłoczonym logo na okładce, od razu je zauważy. Tak więc reklama gwarantowana. Ponadto tłoczenie na oprawie kalendarza czy notesie czyni cały przedmiot oryginalnym, profesjonalnym i nowoczesnym zarazem. Taki gadżet nabiera wartości i wzbudza większe zainteresowanie. Staje się automatycznie przedmiotem, który można wykorzystać na prezent. I pewne jest to, że każdy będzie chciał go przyjąć. Co więcej, zabierze go w różne miejsca, a to automatycznie przełoży się na wzrost liczby potencjalnych klientów. Wybierając indywidualne tłoczenie logotypu, trzeba liczyć się z wyższym kosztem produkcji. Jednak to właśnie takie kalendarze książkowe firmowe przyniosą firmę korzyści. Bo bez sensu jest inwestować w kalendarz reklamowy, który już od samego początku nie ma szansy na to, by przynieść korzyści pod względem marketingowym. Tak więc warto poważnie przemyśleć sprawę i ostatecznie wybrać kalendarz książkowy z tłoczeniem.
Personalizowane tłoczenie na okładce notesu czy kalendarza może przedstawiać różne elementy graficzne. Wytłoczyć można logo albo inny firmowy znak. Tą metodą da się również nanieść na okładkę jakieś hasło firmowe. Możliwości są tu niemal nieograniczone, więc warto dobrze przemyśleć ten temat, by dokonać słusznych wyborów i jak najwięcej na nich zyskać. Bo choć często mówi się notes firmowy z tłoczonym logo, to wcale nie oznacza, że wytłoczyć można jedynie ten właśnie firmowy znak. Co więcej, tłoczyć można nie tylko na oprawie notesu, ale również kalendarza 2025, organizera czy jeszcze innych tego typu przedmiotów w formie książki z twardą oprawą. Dla uzyskania satysfakcjonującego efektu wizualnego i maksymalnej funkcjonalności przedmiotu warto dobrze zastanowić się nad tym, co zostanie w ten sposób umieszczone na oprawie. Dobrze jest również udać się z tym zamiarem do firmy, która ma wieloletnie doświadczenie w produkcji takich przedmiotów reklamowych i okładka kalendarza z tłoczeniem znaku firmowego czy logo nie będzie stanowiła dla niej najmniejszego problemu. Co więcej, najlepiej wybrać firmę, która ma ogromne możliwości w zakresie produkcji i dodatkowo potrafi doradzić. Tak więc czy będzie to wytłoczone logo, znak firmowy, symbol, wzór firmowy, nie ma znaczenia dla producenta. Wybór należy do klienta. I raz jeszcze warto podkreślić, efektowne tłoczenie wzoru graficznego na oprawie to same korzyści.