Tłoczenie o dużym rozmiarze na okładce kalendarza
Firmowy kalendarz książkowy można wykonać na wiele różnych sposobów, stosując materiały lepszej lub gorszej jakości. Ponadto istnieje możliwość zastosowania rozmaitych dodatków, celem efektownego wykończenia produktu. Oczywiście nie każdy ma w tej kwestii prawo indywidualnego wyboru. Warto jednak wziąć pod uwagę te elementy wykończenia i personalizacji, które czynią terminarz oryginalnym i wyjątkowym. Mowa tu o tłoczonym wzorze na oprawie.
Czy kalendarz książkowy z dużym tłoczeniem to dobry pomysł?
Na oprawie Twojego podręcznego kalendarza na rok 2025 można wykonać dowolne efektowne tłoczenie. Może to być logo, jakieś hasło firmowe albo grafika. Wzór graficzny ta może być z kolei wykonana z użyciem różnych metod i narzędzi. Do polecanych niewątpliwie należy tłoczenie. Co ciekawe, dziś tłoczyć można nie tylko małe elementy, w tym logo, ale również duże wzory. Pytanie tylko, czy wzór tak dużego formatu to dobry pomysł? Okazuje się, że tak. Odpowiednio dopasowany do oprawy i wykonany z dbałością o najwyższą jakość, może zdobić produkt i jednocześnie sprawiać, że będzie wyglądał profesjonalnie. Taki element personalizacji można sprytnie łączyć z innymi dodatkami. Ten świetnie będzie komponował się chociażby z gumką do zamykania okładki firmowej. Tak więc jeśli ktoś chce w ten sposób zamykać i chronić swój kalendarz książkowy, nie musi rezygnować z dużego tłoczenia. Może te opcje bez problemu i łatwo połączyć.
Jaki wzór wytłoczyć, by kalendarz książkowy reklamowy wyglądał atrakcyjnie?
W zasadzie książkowe kalendarze z tłoczonym logo wyglądają wyjątkowo atrakcyjnie, ale tak naprawdę nie tylko ten firmowy znak można wytłoczyć na okładce. Element ten może być ozdobiony także inną grafiką tłoczoną w wybranej części oprawy. Warto tłoczyć duże wzory i to wzory związane z działalnością firmy, z symbolami, które tworzą jej identyfikację wizualną. Starannie wykonane mogą przyczynić się do powstania bardzo eleganckich, prestiżowych, modnych i oryginalnych gadżetów reklamowych. Należy pamiętać, że mały wzór nie gwarantuje tego samego efektu co duży, wyraźnie widoczny na całej powierzchni oprawy. Czasem w zupełności wystarczy wytłoczyć konkretną, pokaźnych rozmiarów grafikę, aby przyczynić się w ten sposób do powstania atrakcyjnego wizualnie przedmiotu, mogącego służyć nie tylko jako funkcjonalne narzędzie pracy, ale również jako skuteczna reklama firmy.
Czy tłoczenie powoduje, że kalendarz firmowy jest droższy?
Tak to już jest, że każdy kolejny dodatkowy element personalizacji stosowany w produkcji kalendarza, czyni ten przedmiot bardziej wartościowym, a co za tym idzie i droższym. W związku z tym również wytłoczenie dużej grafiki przyczynia się do wzrostu ceny całego kalendarza. Okazuje się natomiast, że inwestycja ta jest opłacalna, ponieważ duży wyróżniony wzór świetnie się prezentuje. Tak wykończony kalendarz książkowy firmowy 2025 przykuwa uwagę i zachęca do używania w różnych miejscach. Jeśli więc ma służyć, jako gadżet reklamowy, może też jako prezent dla kontrahentów, zasłużonych klientów i pracowników, tym bardziej warto wybrać wykonanie w takiej wersji, czyli z dużym tłoczonym wzorem firmowym. Cenę produktu można zmniejszyć jedynie poprzez zastosowanie materiałów gorszej jakości, ale taka oszczędność na pewno się nie opłaci. Chcąc zlecić wykonanie kalendarza najlepiej skorzystać z usług, jakie świadczy profesjonalna agencja reklamowa, zajmująca się wszystkim kompleksowo. Nie tylko zrealizuje zamówienie, ale też pomoże z wyborem szablonu grafiki i zrobi to wszystko w cenie usługi. Najgorsza z wybranych opcji celem zaoszczędzenia jest korzystania z usług kilku fachowców – oddzielnie grafika i drukarni.