Szukając gadżetów reklamowych dla swojej firmy, wpadłeś na pomysł, by zainwestować w nowoczesny notes ze skóry naturalnej? To najbardziej prestiżowy przedmiot wśród materiałów reklamowych i zarazem najlepszy wybór, jakiego mogłeś dokonać. Choć należy do droższych upominków, uchodzi za gadżet funkcjonalny i atrakcyjny wizualnie. Co go wyróżnia? Możliwość zastosowania różnych metod znakowania, bogata kolorystyka skór, różne rodzaje garbowania skóry, a do tego jeszcze… mnóstwo ciekawych dodatków. Dziś to Ty decydujesz o tym, jak będzie wyglądał Twój skórzany notes, bo to Twojej firmie i Twoim klientom ma służyć.
Firmowy notes skórzany to niezwykle prestiżowy prezent, dla wyjątkowych klientów warto poddać go personalizacji
Notatnik ze skóry naturalnej to prestiżowy gadżet
Profesjonalne notesy w oprawie skórzanej to wyjątkowe i niebanalne gadżety firmowe stworzone z myślą o miłośnikach pisania i gromadzenia notatek w sposób tradycyjny. W dzisiejszym świecie pełnią funkcję prestiżowego upominku dla nowych i stałych, wyłącznie zasłużonych klientów. Jedynym minusem jest ich wysoka cena, co z drugiej strony przekształca się w korzyść dla bezpośrednich użytkowników, obdarowanych tym właśnie gadżetem. Choć na notes w okładce skórzanej trzeba zwykle długo czekać, to warto uzbroić się w cierpliwość. Trudno, aby w kilka dni powstał tak wyjątkowy przedmiot, który jest prawdziwym dziełem kaletnika. Autorski projekt wnętrza czyni go skutecznym gadżetem marketingowym, a możliwość doboru dowolnych dodatków gwarantuje dopasowanie notesu do wizerunku firmy. Notes z skóry naturalnej można podarować w eleganckim opakowaniu kartonowym z brandowaniem lub jako jeden z elementów upominku składającego się z butelki dobrego wina, czy markowego zestawu piśmienniczego.
Znakowanie notesu ze skóry
Zastanawiasz się, czy znakowanie notesu skórzanego to dobry pomysł? Jak najbardziej! Logo na okładkę można nanieść różnymi technikami. Pamiętaj jednak, że sposób umieszczenia tego firmowego oznakowania decyduje o końcowej cenie notesu.
Notesy ze skóry z tłoczonym logo za pomocą matrycy to jedna z najtańszych opcji znakowania gadżetów reklamowych. Choć jest to standardowa i tania metoda oznaczania okładek, wciąż cieszy się popularnością. To świetny wybór dla tych, którzy chcą efektownie wykończyć notes w skórze naturalnej, nie wykosztowując się zbyt mocno.
Chromowane logo na okładce z skóry
Okładkę notesu reklamowego zdobić można na wiele sposobów. Jedną z ciekawszych opcji jest chromowane logo. Takie wykończenie czyni gadżet prestiżowym i oryginalnym. Minimum produkcyjne wynosi w tym przypadku 100 sztuk. Atrakcyjność wizualna notesu zależy od wielkości chromowanego logo, a wielkość logo ma wpływ na cenę końcową produktu. Im większe jest logo, tym wyższa jest cena notatnika w oprawie z skóry naturalnej, ale efekt jaki można w ten sposób uzyskać jest wart poniesienia wysokich kosztów.
Kolorowy nadruk UV logo na okładce to nowy i zarazem niezwykle ciekawy sposób znakowania firmowych gadżetów. Notes w okładce skórzanej może być znakowany w ten sposób tylko pod warunkiem, że okładka ta jest wykonana ze skóry licowej lakierowanej. Chodzi mianowicie o to, że logo naniesione na okładkę tą metodą najlepiej prezentuje się na gładkich skórzanych powierzchniach.
Elegancką metodą oznaczania firmowych gadżetów, jest stosowanie blaszki z grawerowanym logo. To całkiem nowa technika, która zdążyła już zdobyć wielu zwolenników. Element ten najlepiej prezentuje się w połączeniu z elegancką skórą. Dlatego też notes skórzany z blaszką na okładce wygląda naprawdę dobrze i z powodzeniem może pełnić funkcję ekskluzywnego gadżetu.
Poszukiwany zamiennik dla skóry naturalnej - notesy skóropodobne dla firm
Luksusowe notesy w oprawie ze skóry naturalnej są dość drogie. Ponieważ coraz częściej służą jako gadżety reklamowe wykorzystywane w kampaniach marketingowych, przedsiębiorcy rozglądają się za produktami alternatywnymi. Szukają rozwiązań, które pozwolą im zastąpić skórę naturalną, nie tracąc walorów estetycznych produktu. Idealnym wyborem jest więc materiał skóropodobny, imitujący skórę naturalną. W efekcie tego elegancki notes skórzany, choć tak naprawdę skóropodobny, wygląda rewelacyjnie i często na pierwszy rzut oka niczym nie zdradza rodzaju materiału, którym jest wykończony. Duży wybór kolorów oraz zdecydowanie krótszy czas realizacji zamówienia niż w przypadku kalendarzy pokrytych skórą naturalną, zdecydowanie zachęca do korzystania z tej opcji.
Dodatki do notesu ze skóry
Zdawać by się mogło, że eleganckie notesy z dodatków mogą mieć tylko logo. Tymczasem producenci mają zdecydowanie więcej do zaproponowania. Kolorowa gumka z emblematem i znajdującym się na nim logo firmy, wstążka z logo, nadruk firmowy na gumce, a także wklejki i wyklejki z reklamą firmy… Wymieniać można długo, ponieważ co chwilę pojawiają się nowe propozycje, których głównym zadaniem jest tworzenie nowoczesnych, praktycznych i skutecznie reklamujących firmę notesów.
Gumka z logo jest jednym z najpraktyczniejszych dodatków stosowanych w notesach reklamowych i nie tylko. Kolor tego elementu można dopasować do koloru notatnika lub kolorystyki firmowej. W końcu ma to być gadżet ściśle powiązany z jej wizerunkiem. W standardowej ofercie dostępne są gumki o szerokości 8-10 mm. Mniejsze sprawdzą się w przypadku notesów mniejszego formatu b6, a6 i notatników kieszonkowych. Szersze to idealny wybór do notesów w formacie a5, b5 czy a4. Gumka w tym przypadku pełni co najmniej trzy funkcje – reklamową, estetyczną oraz praktyczną. To na niej można nadrukować logo. Gumka też sprawia, że notes w skórzanej oprawie i z takim dodatkiem świetnie wygląda. Dzięki niej wnętrze notesu jest dobrze zabezpieczone, a znajdujące się wewnątrz luźne karteczki, nie mają prawa w żaden sposób się z niego wydostać. To jednak nie wszystko, jeśli chodzi o zalety notatników z gumką do zamykania. Jak już wiadomo, na gumce tej można nadrukować logo albo wykonać metalowy emblemat, stanowiący podstawę do umieszczenia logo firmy. Możliwości wykończenia takiego emblematu są bardzo szerokie. Nie musi być wcale w kształcie prostokąta, z którym kojarzy się najczęściej. Może to być dowolny kształt, tak samo zresztą, jak kolor. Ekskluzywny notes z skóry może posiadać również gumkę po boku, która będzie służyła jako uchwyt przeznaczony do mocowania długopisu.
Oprawa z skóry naturalnej to jak wiadomo nie wszystko, co można zrobić dla uzyskania atrakcyjnego wyglądu notatnika dla firmy. Świetną propozycją jest kolorowa wstążka, a przede wszystkim wstążka z nadrukiem reklamowym. Do polecanych należą te z brandowaniem. Oznaczenie logotypem lub adres strony www to oryginalna reklama, która wzbudza zainteresowanie, a sam tego rodzaju dodatek czyni ten gadżet eleganckim i niesamowicie prestiżowym. W notesach dobrze prezentują się wstążki satynowe z nadrukiem wykonanym techniką sublimacji. Na uwagę zasługuje też technika tkana. Jeśli chodzi o bardziej ekskluzywną wersję wstążki firmowej, należałoby polecić żakardową. Jednak ze względu na jej wyższą cenę, nie wszyscy mogą pozwolić sobie na ten wybór. W dodatku minimum produkcyjne w tym przypadku wynosi 500 mb.
Wklejki to reklama firmy na dodatkowych stronach notesu z skóry. Szukasz sposobu, dzięki któremu będziesz mógł w sposób elegancki i nienachalny zareklamować swoje produkty lub usługi? Zwróć uwagę na wklejki i wyklejki reklamowe, jakie możesz zastosować w projekcie swojego własnego notesu z skóry. Pojedyncze wklejki zadrukowane jednostronnie lub dwustronnie, mogą posłużyć do umieszczenia informacji o firmie. Taki notes elegancki gadżet firmowy można wyposażyć w kilka reklamowych wklejek, jeśli tylko istnieje potrzeba. Nie należy jednak przesadzać z ilością, aby przedmiot nie stracił na jakości. Kiedy wyborem klienta jest oprawa z skóry naturalnej, kolorowa reklama wklejana jest ręcznie. Wynika to z zamawianej ilości, która nie jest duża. Z tego też powodu nie zaleca się, aby ilość wklejek była większa, bo to mogłoby doprowadzić do utracenia właściwej formy notesu. Kiedy natomiast napływa zamówienie na większy nakład, poszczególne kartki montowane są w czasie druku i zszywane. W tym wypadku strony te są solidnie ze sobą połączone i tworzą trwałą całość. Równie ciekawą opcją wykończenia notesu jest wyklejka reklamowa na wewnętrznej strony okładki. Element ten wykonany z przodu lub z tyłu albo z przodu i z tyłu podnosi walory estetyczne produktu z skóry, a już na pewno reklamowe i marketingowe.
Do polecanych dodatków niewątpliwie należą koperty papierowe wklejane z tyłu notesu. Tworzą idealne miejsce dla luźnych karteczek, wizytówek itp. Kieszonki foliowe to również świetna opcja. Umieszcza się je w narożnikach okładki, na dole. Nie ma standardowego rozmiaru kieszeni stosowanego w każdym notesie. Zależy on od wielkości notesu i przede wszystkim od oczekiwań zamawiającego, bo to on ma tu decydujący głos. W ten sposób można stworzyć dobre miejsce na ulotkę reklamową czy inny papierowy gadżet. Typowa kieszonka na wizytówkę to foliowa kieszeń, która w pełni prezentuje treść wizytówki i jej grafikę. Tak wykończony notes z skóry naturalnej jest bardziej indywidualny i prestiżowy.
Jeśli myślisz, że z dodatków, w jakie możesz wyposażyć swój notes w skórze naturalnej to już wszystko, to jesteś w błędzie. Świetnym uzupełnieniem całości są garbiki, które zdecydowanie podnoszą wartość tego eleganckiego gadżetu. Tego rodzaju element dodaje pompatyczności notatnikowi. Ku zaskoczeniu, garbiki mogą mieć różny kształt. Sam wybierz, czy będą prostokątne, czy może bardziej zaokrąglone. W takim wykończeniu notes skórzany staje się prestiżowym upominkiem.
Kolorystyka notes z skóry
Powodów, dla których okładka twarda nie jest tak często wybierana, jak skórzana, jest wiele. Wpływ na to ma niewątpliwie bogata kolorystyka skór naturalnych. Standardowe to chociażby brąz, czerń, czerwień i bordo. Kolor tego materiału jest zależny od jego rodzaju. Z uwagi na tak zróżnicowaną kolorystykę, warto pomyśleć o dopasowaniu koloru notatnika do kolorystyki firmowej, aby gadżet ten współgrał z wizerunkiem firmy. Jeśli tylko klient ma takie życzenie, może skorzystać z usługi wybarwiania skóry. Wiąże się to jednak z wysokim kosztem, dlatego opłacalność rośnie wraz ze wzrostem ilości notesów z skóry. Zaleca się wybór tej opcji dopiero przy zamówieniach od tysiąca sztuk.
Chciałbyś zacząć?Wykonaj
pierwszy krokSkontaktuj się z nami
Aktualnie w sprzedaży dostępne są różne rodzaje skór naturalnych. Różnią się one jakością, sposobem garbowania, wyprawiania i wykończenia. Materiał ten coraz częściej służy w produkcji takich artykułów biurowych jak notes menagerski lub po prostu notes reklamowy. Przeciętny użytkownik będzie miał problem z rozróżnieniem poszczególnych rodzajów skóry. Warto więc podkreślić, że skóra naturalna ma fakturę niepowtarzającą. Tak więc efektu uzyskanego w wyniku zastosowania tego materiału nie da się powtórzyć. Do popularnych należą skóry naturalne typu włoskiego. Ile kosztuje taki elegancki notes firmowy? Trudno podać konkretną cenę z uwagi na to, że zależy ona od rodzaju skóry, sposobu jej garbowania i wykończenia. Na przykład skóry gładkie bez skaz są najdroższe. Trzeba więc liczyć się z tym, że tego rodzaju artykuły biurowe tanie nie są. Stąd najczęściej postrzega się je, jako notes dla prezesa czy menagera wyższego szczebla.
Jak odróżnić okładkę – notes z skóry naturalnej czy w skórze syntetycznej?
Ktoś, kto nigdy nie przywiązywał większej uwagi do tego, jak wygląda skóra naturalna i czym różni się od syntetycznej, będzie miał niemały problem z odróżnieniem tych materiałów. Po czym więc poznać, że jest to skóra naturalna albo syntetyczna? Podpowiadamy.
Wewnętrzna strona skóry ma specyficzną strukturę meszku, która kojarzy się często z zamszem. Jest ona włóknista i matowa. Z kolei skóra syntetyczna jest podklejona materiałem tekstylnym.
Skórę naturalną od syntetycznej można odróżnić po zapachu. Naturalna ma dość charakterystyczny, bardzo naturalny zapach własny. Skóra sztuczna natomiast zwykle pachnie materiałami syntetycznymi albo też nie wydziela charakterystycznej woni.
Skóra naturalna posiada tak zwany „miękki chwyt”. To oznacza, że w stosunku do skóry sztucznej, jest zdecydowanie bardziej miękka, elastyczna i delikatna. Skóra sztuczna ma z kolei "twardy chwyt". W związku z tym jest znacznie twardsza i sztywniejsza.
Organizer skórzany zwany często po prostu notesem można zindywidualizować na wiele sposobów, na przykład przy użyciu techniki tłoczenia na okładce. Ciekawą opcją jest tłoczone imię i nazwisko wraz z tytułem naukowym. Tym sposobem notes z skóry stanie się gadżetem prestiżowym i jedynym w swoim rodzaju. Na pewno mocno odróżniającym się od notesów dostępnych w wielu sklepach od ręki. Gadżet ten sprawdzi się jako prezent dla prezesa albo innej ważnej osoby w firmie. Z pewnością, kiedy zauważy na okładce swoje imię i nazwisko wykończone złoceniem, będzie pod ogromnym wrażeniem. Zindywidualizowany do tego stopnia skórzany notes nie jest tani, ale inwestycja ta gwarantuje mnóstwo korzyści.
Rozmiar notesu z skóry naturalnej
Notes w skórze naturalnej może być wykonany w wielu formatach. Do najpopularniejszych należą – a6, a5, b5 oraz a4. Klienci najczęściej wybierają mniejsze notatniki z uwagi na ich praktyczność. Wyglądają bardzo zgrabnie, mieszczą się w damskiej torebce, idealnie układają się w dłoni i dobrze prezentują się na spotkaniach. Eleganckie notesy w formacie a5 i b5 są wybierane bardzo chętnie. Te służą przeważnie jako gadżet reklamowy dla klientów oraz narzędzie pracy dla pracowników. Prezesi cenią sobie nieco większe formaty typu a4. Notesy firmowe z skóry tej wielkości polecane są również dla menagerów.
Notes w oprawie twardej skórzanej to wyjątkowy i niezwykle prestiżowy gadżet, który spokojnie może pełnić funkcję upominku dla menagerów wyższego szczebla i prezesów. Podarowany pracownikom czy zasłużonym klientom stanie się ich ulubionym podręcznym organizerem. Notes ze skóry jest oryginalnym artykułem biurowym. Dostępny w wielu kolorach i formatach gwarantuje możliwość indywidualnego dopasowania. Pytanie tylko, czy to samo można powiedzieć o notatniku ze skóry syntetycznej? Też robi wrażenie. Jeśli jest wykonany z wysokiej jakości materiału skóropodobnego, wizualnie niewiele różni się od notesu ze skóry naturalnej, a jest dużo tańszy. Wybór należy jednak do każdego z osobna.