ZAINSPIRUJ SIĘ...
Nietuzinkowe pomysły pod ręką.
Zobacz jak może wyglądać Twój kalendarz!
Zobacz jak może wyglądać Twój kalendarz!
Tworząc kieszonkowe kalendarze firmowe książkowe dbamy nie tylko o jakość wykonania, czy generalny design przedmiotów, ale też o ich ergonomię. Użyteczność podręcznych organizerów z kalendarzem w środku zależy w nadrzędnej mierze od rodzaju ich wykończenia. A wykończyć je można na mnóstwo rozmaitych podejść, dodatkowo stosując najróżniejsze dodatki. Dodatki te posiadają równocześnie oddziaływanie na wizerunek jednostki, ponieważ stanowią niepowtarzalne wykończenie całości. By móc liczyć na satysfakcjonujący wynik, należy poprawnie utworzyć sam projekt graficzny kalendarza reklamowego książkowego w rozmiarze A5. Dla producenta z tak wieloletnim doświadczeniem, którym dysponujemy, to nie komplikacja.
W ramach indywidualnego wykończenia nabywca może liczyć na autorskie zaprojektowanie graficzne oprawy kalendarza reklamowego książkowego i fachową realizację tego autorskiego projektu. Wybór poszczególnych elementów wykończeniowych nie przebiega totalnie przypadkiem. Każdy element dodany do firmowego kalendarza, tasiemka promocyjna, gumka do obejmowania, wklejka, wyklejka, jest zwykle dopracowywany zgodnie z wizerunkiem marki. Wybieramy właściwy odcień i oznakowanie, a w przypadku wklejki i wyklejki, dbamy o ciekawą, dobraną do wizerunku szatę graficzną. Dzięki temu firmowy kalendarz książkowy dla firm staje się standardowym gadżetem reklamowym konkretnej marki.
Produkując kalendarz dla firmy, dbamy również o należyty dobór samych towarów. Skupiamy się w podstawowej mierze na oprawie, która może być stworzona i wykończona na mnóstwo rozlicznych sposobów. Skórzana oprawa w kolorze odpowiadającym kolorystyce, jaką jednostka posługuje się, kreując towary reklamowe harmonizujące z jej wizerunkiem, to jeden z najważniejszych selekcji w obszarze wykończenia notesu z kalendarzem. Na skórze umieszczamy logo firmy lub drugie reklamowe oznaczenie. Czasami okładka jest po prostu twarda i pokryta efektowną szatą graficzną, związaną z aktywnością firmy. Alternatyw wykończenia okładki kalendarza jest niemało. Ich wybór winien zależeć w kluczowej mierze od oczekiwań konsumenta.