Notes książkowy z srebrnym hot stampingiem logo na okładce
Firmowy notes powinien być wykonany w taki sposób, aby przykuwał uwagę i godnie ją reprezentował. Ma on przecież wpływ na wizerunek firmy. Warto więc wykonanie go, jak i sam projekt, zlecić fachowcom. Niech wykona go agencja reklamowa albo po prostu producent, który oferuje kompletny produkt i to produkt wysokiej jakości. Takim można nazwać ten, który posiada hot stamping. Oznaczenie logo na okładce notesu tą właśnie metodą rodzi wiele korzyści.
Książkowy notes z zdjęciami to za mało, by wyróżnić się na tle konkurencji
Wydaje się, że podręczny notes reklamowy wystarczy wypełnić firmowymi zdjęciami, aby tym sposobem uzyskać typowy gadżet reklamowy. Okazuje się jednak, że to czasem zbyt mało. Dawniej takie notesy faktycznie były skuteczną reklamą, ale dziś trzeba postarać się nieco bardziej. I tak właśnie pojawił się pomysł, nowa technika hot stamping. Profesjonalne terminarze - notesy z grafiką firmową wewnątrz i hot stampingiem na okładce, robią zdecydowanie większe wrażenie. To te kalendarze mają większą szansę na zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów. Firmy posługując się takimi właśnie gadżetami, mogą spodziewać się tego, że przyniosą im wiele korzyści.
Czy każdy notes książkowy może posiadać hot stamping?
Wystarczy, że takie reklamowe notesy książkowe posiadają odpowiednią okładkę, by można było zastosować hot stamping logo na okładce srebrny czy złoty. Nie chodzi tu tylko o sam rodzaj materiału, ale również o kolor. W końcu elementy te muszą ze sobą współgrać. Wiele osób decyduje się na srebrny hot stamping, ponieważ kolor ten wydaje się bardziej uniwersalny. Aby mieć pewność, że dobrane materiały notatnika i pozostałe jego parametry współgrają ze sobą i są dobrze połączone, wystarczy skonsultować się z fachowcem. Dobry producent notesów i kalendarzy książkowych, drukarnia z wieloletnim doświadczeniem w branży, doradzi klientom i pomoże w doborze poszczególnych elementów wykończenia, a w tym koloru hot stampingu. Dobry hot stamping to dość złożony proces. Polega na tłoczeniu na gorąco przy użyciu specjalnych stempli i specjalnej folii metalicznej i niemetalicznej. W ten sposób można uzyskać długotrwały, atrakcyjny efekt. Takie znakowanie notesów gwarantuje wyjątkowy wygląd całego przedmiotu. A jeśli notatnik jest wyjątkowy, to przyciąga uwagę odbiorców, potencjalnych klientów i motywuje ich nie tylko do przyjęcia tego gadżetu, ale też do korzystania z oferty tej firmy.